14 augusti 2010

Att jobba helg...


... innebär ofta att träna ensam. Alla de andra sticker ut på morgonen.
Slutade jobbet runt 17.30.
Jag satte på La Flèche Wallonne (Vallonska pilen) från tidigare i år, för att ladda upp lite medan jag drog på mig rustningen. Avslutande backen var riktigt bra i år. Evans gjorde bra ifrån sig och jag kom att tänka på Chris, som jag körde med i USA i våras. Han jobbar för BMC. Han är stark.
Vore kul om han kunde paddla över pölen på en pedalino (hur tar sig annars en cyklist fram på vatten?!) och köra lite här i Sverige.

4 intervaller med spurt som avslut och 2 vändor i backen på väg hem. Jag fick upp pulsen ganska bra, har lite svårt med det annars när jag kör själv.
Får fräsa upp lite pytt i panna nu för att belöna mig.
Kanske dubbla ägg till. Det är ju ändå lördag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar